Ofte stillede spørgsmål
Er der spørgsmål, du ikke har fået besvaret, kan du kontakte kundeservice på telefon nummer +45 8987 4342 eller skrive en mail til kundeservice@netspiren.dk.

Hvordan handler jeg på hjemmesiden?
Netspiren.dk er bygget op med så stor brugervenlighed, at alle gerne skulle kunne handle på hjemmesiden. Fra forsiden af Netspiren.dk klikker du dig vej gennem produkterne ved enten at klikke på et af temaerne i produktmenuen øverst, eller du kan indtaste et ord, der relaterer sig til produktet, i feltet ”Søgning” øverst til venstre på hjemmesiden.

På hjemmesiden kan du springe rundt mellem produkterne og vælge at købe dem ved at klikke på knappen ”Læg i kurven". Når du er færdig med at handle, klikker du på tasten ”Foretag køb”, som sender dig hen til betalingsdelen.
Kan andre se mine bankoplysninger?
Nej! Netspiren benytter en forbindelse, der kontrolleres af Teller (PBS), hvor alt krypteres (kodes) fra det øjeblik, informationerne sendes afsted. Det gælder dit kortnummer, udløbsdatoen på dit kort, og den tre-cifrede kontrolkode. Ingen af tallene kan blive læst af andre end PBS. Pengeoverførslen sker elektronisk, ikke engang Netspiren.dk kommer på noget tidspunkt til at se de tal, du har tastet ind. Dine sikkerhedsrettigheder er i øvrigt bedre på internettet, end de er, hvis bruger dit kort i en almindelig forretning.

Skal man oprette sig som kunde for at handle på Netspiren?
Det er ikke nødvendigt, at oprette sig som kunde, for at handle på Netspiren.dk

Hvordan bliver varen bragt ud til mig?
Bor du i Danmark, og bestiller en lagervare, går der mellem en og fire hverdage, fra Netspiren.dk har modtaget din ordre, til du har den bestilte pakke i hænderne. Alle pakker bringes ud med Post Danmark, så pakkerne leveres i det normale tidsrum for postomdeling. Hvis du ikke er hjemme, og pakken ikke kan gå igennem din brevsprække, får du en kvittering og kan hente din pakke på det nærmeste posthus.

Hvad koster forsendelsen?
For kunder i Danmark er prisen fra 39 kr. for forsendelsen.
Dog bortfalder fragt- og ekspeditionsgebyret, hvis du køber for over 499 kroner.

Hvad hvis varen er forkert eller i stykker?
Beskadigede eller fejlpakkede varer er Netspiren.dk’s ansvar, og du skal blot sende sådan en levering tilbage til os, straks du får den. Bryd ikke emballagen, hvis pakken er forkert, eller der er noget i vejen med den, men returner den sammen med ordrenummeret og følgebrevet. Så får du en ny, intakt vare eller dine penge tilbage.

Hvad kan jeg betale med?
For at handle hos Netspiren.dk kræves det blot, at du har et af følgende hævekort: Dankort, VisaDankort, Maestro, VisaElectron, MasterCard, Visa eller JCB. Da vi er er en E-Mærket netbutik, er det desværre ikke muligt at betale med bankoverførsel, eller at få din ordre sendt pr. efterkrav.

Hvad hvis jeg fortryder den vare, jeg har købt?
I op til tre uger efter, at du har modtaget en vare, kan du fortryde dit køb og sende varen tilbage. Fortryder du et køb, får du dine penge tilbage. Returneringen kræver bare, at du ikke har åbnet eller brugt varen, men at den er emballeret og intakt, så den kan sælges igen.

Produktet findes ikke.
Netspiren.dk fører kun de produkter og mærker, der kan ses på hjemmesiden. Vi ændrer dog løbende vores varelager, så hold øje med nyheder på siden. Søger du efter et bestemt produkt, som du ikke kan finde på siden, er du velkommen til at ringe til kundeservice på +45 8987 4342. Måske kan vi finde en leverandør og lægge produktet op på siden, så du kan bestille det. Du kan også sende en mail til kundeservice@netspiren.dk hvis der er en vare du synes mangler på hjemmeside.