Ønsker du at returnere en vare?
Hvis du mangler informationer omkring returnering af varer, kan du kontakte kundeservice på telefon nummer +45 4290 5999 eller skrive en mail til cecilie@netspiren.dk

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Fortrydelse
Den danske forbrugeraftalelov har fastsat, at du må sende din vare retur i op til 14 dage efter, at du har modtaget den. Netspiren.dk har udvidet rammen til at gælde tre uger, hvor du har fuld returret og vil få dine penge tilbage, hvis du har fortrudt købet. Hvis du ønsker returnere din ordre, skal varen returneres i væsentlig samme stand og mængde som du modtog den. Dvs. varen skal i det hele taget være i en stand, så den kan sælges videre. Købet kan fortrydes ved at nægte modtagelse af varen, ved at overdrage varen til postvæsenet eller ved at returnere varen på den angivne adresse. Hvis du ønsker at returnere en vare til Netspiren.dk, skal du selv betale for portoen for at sende varen retur. Du vil få tilbagebetalt pengene 1 og 2 dage efter, at varerne er blevet leveret på Netspiren.dk's adresse.

Reklamation
Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget.
Ønsker du at reklamere, kan vi kontaktes vi nedenstående oplysninger.

Varer der returneres skal sendes til:
Netspiren - Lageret
Rønsdam 1
6400 Sønderborg

Ps. Husk at medsende en kopi af ordrebekræftelsen.


Kontaktoplysninger:
Netspiren.dk
Møgelhøj 8
8520 Lystrup

Mail - cecilie@netspiren.dk
Telefon - 4290 5999